MySQL (Was: GNU licence (Re: Inzerat BSA))

Ondrej Sury ondrej na globe.cz
Pátek Únor 11 12:15:24 CET 2000

Peter Lacus wrote:

> ked sme uz pri nej, nenapadne niekoho, preco mi presne tato verzia,
> skompilovana zo zdrojakov na inak (zda sa) zdravom systeme segfaultuje ?
> Neviem k tomu momentalne napisat viac, proste kompilacia zbehla bez
> chyby a pri inicializacii databazy (dalsi krok podla INSTALL) to
> segfaultne. Viem, ze by som na to este mohol pustit nejaky ten strace,
> ale tak ma to nasralo, ze som vsetko, co nejako suvisi s mysql z disku
> zmazal (nefunkcne .src.rpm, nefunkcna binarka bo bezchybnej kompilacii,
> co s takym softwarom). Oplati sa vobec zaoberat touto verziou (chcem to
> [...]

Proc nepouzijete 3.23.x ???  Na unixu je to free.  Nehlede na to, ze kdyz
to pouzivam pro weby, a delam z toho penizky, tak tech 300 dolacu za
licenci
neni az zas tak moc...

--
Ondrej Sury: ondrej na globe.cz, +420602667702
GLOBE Internet s.r.o.: http://www.globe.cz/, info na globe.cz, +420233356502