particia

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Únor 11 13:52:24 CET 2000

> omyl - extended je nezavisla na systemu!

Moz byt..to som zbuchal rychlo z hlavy..

> A co se stalo (krome toho, ze z hda5 se stalo hda2 nebo hda3
> nebo co)? Mel se zmenit partition table a cislovani partitions
> (/etc/fstab) a to je vse. Nema problem lilo? :-)

Nechce mi ho primountovat. Opisal som si zaciatky a konce.
A teraz ked to chcem dat primountovat tak zahlasi ze to nie je ext2.
A nenasiel superbloky. Ostatne particie primountujem.
Asi som bol slepy a zle som to opisal alebo co.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }