pouzitelnost vmware

Pátek Únor 11 13:54:23 CET 2000

Dňa 11. Feb 2000 o 09:13, Radovan Garabik napísal(a):
> Keby sa tam nainstalovali napr win3.1 namiesto win95, bolo by to as celkom
> pouzitelne aj na viac veci nez jeden spusteny origin.
podarilo sa ti to niekedy?
ja som skusal ceske win 3.11 a v momente ked sa to malo prepnut z textu do
grafiky mi to spadlo.. skusal som rozne prepinace pre install.exe alebo ako
sa to vola, ale ziaden nepomohol.. nie ze by som po tom tuzil, ale chcel som
to testovat na tom..

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk