|* RedHat Linux - Koupim *|

noel na beta.cermak.cz noel na beta.cermak.cz
Pátek Únor 11 15:44:54 CET 2000

> Proda nekdo *levne* kopii kompletni distribuce nejnovejsi verze RedHat
> Linux (i s aplikacema - je to myslim 6CD)? Mam pocit, ze se Linux ma sirit
> zdarma, ale nekde jsem videl tech 6CD asi za 700Kc, tak mam pocit,
> ze natom nekdo pekne vydelava, nebo se pletu?

Prijde NATO
pro vlastni Linux a jeho pouziti to samozrejme plati. Nikoliv uz za
jeho sireni (distribuci), pripadne sluzby spojene s udrzbou techto
systemu. Pokud je mi znamo, tak na tyto se GNU licence nevztahuje...

--
L.V.
jezevec

---- neproslo jazykovou korekturou ----