Instalace pod kontrolou (Was: Re: Zacatek??????)

Zdeněk Böhm bohm na gacc.cz
Pátek Únor 11 15:36:11 CET 2000

>ale taky se pak musite smirit s tim, ze mate na disku spoustu veci,
>ktere nechcete a nikdy nebudete potrebovat, ze vam to pri startu pro
>jistotu zkousi detekovat skkoro vsechen hardware, ktery to zna, ze kdyz
>si na svou dialup workstation budete chtit instalovat elnet/finger
>klient, tak vam to tam nacpe i patricny daemon atd.

>ja instaluju rh tak, ze volim expert instalaci, select individual
>packages, vyberu jen to, co opravdu budu potrebovat (btw, u 6.1
>instalator po stisknuti f1 nezobrazuje informace o danem rpm.
> [...]

Ahoj,

jsem zacatecnik a kdyz jsem uvazoval o Linuxu, dostal se mi do ruky RH 6.0.
S Tvym nazorem se dost ztotoznuju. Mohl bys, prosim, uvest nejakou vhodnejsi
distribuci. Predstavuju si neco, co treba bude dyl trvat pri instalaci
(rucne vyinstalovat RPMka), ale zaruci mi, ze budu mit funkcni system s
vecmi, ktere pouzivam.
Chci mit pod kontrolou co mam na stroji, ne mit plny disk sena.

Dik Zdenek