Instalace pod kontrolou (Was: Re: Zacatek??????)

Jiri Novak bati na skodanet.cz
Pátek Únor 11 16:14:04 CET 2000

Karel Zak - Zakkr wrote:

>  <FLAME> ... welcome to RedHat ... </FLAME>
>
>  IMHO prave pro to dost lidi pouziva Debian, je to mozna pracnejsi na
> instalaci, ale presne mate predstavu co vsechno tam mate...
>
>                                                 Karel
IMHO se da RH nainstalovat tak, ze PRESNE vite, co tam mate
nainstalovano
(expert install - select individual packages). Pokud bezhlave
nainstalujete
vsechno co se naskytne, neni se divit, ze nevite, co mate.
a kdyz nevite je pomoc snadna:
rpm -qa|more
pripadne nejaky UI nastroj
a pokud chcete vedet naprosto presne, co na stroji mate:
for i in `rpm -qa`; do rpm -qf $i; done
:)
--
       Jiri Novak