Diald

Milon milon na iname.com
Pátek Únor 11 17:32:27 CET 2000

Zbastilo to onehda cele odpoledne, nez jsem zjistil, ze PPPD configurak musi
byt bez zasadnich nastaveni (tusim ze async a tak...), ktere chce nastavovat
diald. Vyresil jsem zakomentovanim skoro vseho v pppd konfiguraci. Diald se
pak rozbehl okamzite.
Vypadalo to tak, ze po spusteni pppd se nejdrive natahne konfigurace pppd a
pak se teprve pridavaji prametry diald. A zda se, ze nektere parametry
nejsou schopne se prepsat.

(Diald verze ??? 16.4-5)

Milon

news:079101bf7459$ffdabd60$36dd010a na suas.cz...