Problem s pripojenim Linuxu do Internetu

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pátek Únor 11 22:43:50 CET 2000

Jaroslav Stanek pise:
> Mam tento problem. Pripojuji se do Internetu Linuxem dial-up, ale
> nepouzivam zadne graficke programy typu kppp aj. Vse si konfiguruji ve
> znakovem rezimu. Takze napr. v souboru chat-options mam toto:
> atdt5454545 name: moje_jmeno sword: moje_heslo.
> Ted se stalo to, ze muj ISP, prestal pouzivat klasicke vyzvy username a
> password.
> Muj skript proto prestal fungovat. Nevite co s tim?

Zjistit, jake overeni hesla pouziva a nastavit ho. Nejspis pujde o PAP
nebo CHAP, v takovem pripade bude vypadat script pro chat priblizne
takto (plati pro VOL):

    TIMEOUT         10
    ABORT           'NO CARRIER'
    ABORT           'BUSY'
    ABORT           'NO ANSWER\r'
    ABORT           '\nRINGING\r\n\r\nRINGING\r'
    ''              \rATZ
    'OK-+++\c-OK'    AT
    OK              ATX3W2
    TIMEOUT         45
    OK              ATDP0971200555
    CONNECT         '\c'
    TIMEOUT         30

a jmeno s heslem budete mit v /etc/ppp/(pap|chap)-secrets.

--
                                   David Kužela