Zacatek??????

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Únor 12 14:49:28 CET 2000

On Thu, 10 Feb 2000, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

: Pokud se mu to nebude vecne kousat presne na konci instalace. Ja jsem
: instaloval RH 6.1 CZ tri dny, jiny nezavisly clovek 2 dny, o dalsich lidech
: radeji ani nemluvim. Pravdepodobne je tam nejaky vadny formatovac disku. Ja
: jsem nakonec uklidnil RH pomocí DOSovského diskeditu + partmagicu, a ten
: druhy nainstaloval starsi verzi a po korektninm zformatovani udelal upgrade.
: A znam par lidi, kteri prechazeli z Windows a radi se po pokusu o instalaci
: pomoci RH 6.1 CZ k nim zase vratili. Me take moc nechybelo, ale muzu rict,
: ze muj slovnik byl docela zajimavy.
:
:
: Zkratka a dobre, instalace z RH 6.1 CZ dost pravdepodobne ztuhne s nejakou
: hlaskou, kterou si uz nepamatuji, ale zacina to nejak "Performing...".
: Alespon v mem okoli to delala s velmi vysokou pravdeodobnosti, kterou
: odhaduji tak na 98%. A napoprve se nikdy nenainstaloval.
:

Zkousel jste se prepnout na druhou a treti konzolu? Dava to tam vsemozne
hlasky a jeste ke vsemu na jedne z tech konoli bezi rootovsky šell ;-)

Treba pokud chcete rozdelit disk, doporucuji prepnout na konzoli a
spustit stary dobry fdidk ;-)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Národ je od toho, abychom se měli za co stydět.