Instalace pod kontrolou (Was: Re: Zacatek??????)

P.K. dok13 na bigfoot.com
Sobota Únor 12 22:16:08 CET 2000

> To se mylite, veta "Začátečník s Linuxem nemá co vůbec instalovat
> jakýkoli OS" je naprosto absurdni, kdezto opravdu napsane tvrzeni zni
> mnohem logicteji.

vite, kdyby tam kazdy nechaval cely text threadu od zacatku, tak bysme
za chvili asi meli pekne zaplacany schranky. mozna by bylo dobre precist
si cely predchozi prispevek (z nehoz jsem nechal jen tu jednu vetu) nez
neco napisu. z nej totiz absolutne nevyplyva nic o zacatecnikovi s pocitaci,
tj. nekom, kdo ma co delat aby ho vubec zapnul... mozna se mylim a
mozna se taky mylite vy, kazdy se obcas myli, neni tak? i kdyz pravda
jsou mezi nami take ti uplne dokonali, alespon podle sveho vlastniho
nazoru...

> Mnoha nedorozumnenim predejdeme, pokud budeme reagovat na to, co
> je vyrceno ci napsano, a ne na to, co si podle "tonu" ci jinych
> velmi subjektivne vyhodnocovatelnych stylistickych jevu domyslet, ze
> autor puvodniho prispevku zamyslel.

ano, mate pravdu nebylo mi jasne co autor zamyslel, proto ona veta, kterou
ted napadate, byla vyrcena do urcite miry jako otazka, tj. chtel jsem vedet
jestli autor opravdu myslel to co jsem nahodil, pripadne aby tu myslenku
trochu vice specifikoval; reagovat na to co bylo presne napsano se da treba
v matematice : 1+1=2.. .kdyz nekdo napise ze jsou to tri, tak muzu
reagovat presne na to co napsal, protoze je to zcela jasne, vi to dite v prvni
tride zs, nicmene u vyse zminovaneho prispevku je to trochu problematicke

> BTW pisu to v reakci na Vas prispevek, ale je plati to samozrejme
> obecne.

obecne to zase plati pouze v exatnich vedach, jinak je to v dnesni dobe
tezke i pro jedince  kteri perfektne ovladaji pravidla newspeaku a
doublethinku, natoz pro ty ostatni....

> Prosim nesnazte se za kazdou hnat nazor, ktery se Vam nelibi,
> do absurdna. Nic podobneho nebylo receno. A z niceho vyse
> uvedeneho nic takoveho neplyne.

pak je to v poradku, ale co z toho teda plyne? proste nechapu co tim bylo
receno, treba byste mi to mohl vysvetlit?                            *     *    *
                                                                                    *     *
>                                                                                               *
> <FLAME>To byste ale mel, kdyz jste ji na zaklade prispevku*****
> Pavla Janika sam vymyslel ;)</FLAME>

> To je logicke. A v tom se taky s ">>" shodujete.

no vidite a on to teda taky nepochopil, jinak by asi tren odstavec nikdy
nenapsal.. . jsme to ale nechapavci... meli bysme s tim neco delat :)

dobra, tak jsme si to nejak vysvetlili a mozna bysme to meli useknout aby
to zase nedopadlo jako debata o h.... ktera tady nedavno bezela pod
titulkem inzerat BSA. slibuju, ze uz nikdy vice na podobne prispevky
netechnickeho charakteru odpovidat nebudu
                                   Petr