Krystalicky cisty FUD

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Neděle Únor 13 11:54:36 CET 2000

> Protoze v mem okoli je dost znam muj pratelsky vztah k M$ me sef
> upozornil na URL
> http://www.microsoft.com/ntserver/nts/exec/compares/ntlinux.asp
> Doporucuji k precteni (uz dlouho jsem se tak nepobavil), komentare snad
> netreba.

Priznivci Linuxu z takovych veci musi mit jen radost :-). Mohou rici:
"podivejte jak je ten Linux dulezity, jak tahne  svetem. Dokonce  tak, ze
i firme Microsoft, temer monopolnimu vyrobci operacnich systemu
pro deskopy PC stoji za to se o Linux  'zatepla' otirat a
'chranit sve zakazniky od takove volby'. To se ho ale musi hodne bat
a kdyz se nekdo boji ma k tomu casto take nejaky duvod".

Zkusme udelat ted malicky test. Ja osobne preferuji dostupnost
zdrojovych kodu, v nejhorsim pripade pak uplnou (ale volne dostupnou!)
dokumentaci pouzitych interface, API, protokolu apod. Setri to cas,
pomaha pri hledani problemu, kterym se zatim nic  a nikdo nevyhne.
Samozrejme preferuji velice kvalitni spravu software (v linuxu balicku)
abych vedel ktery soubor kam patri apod. Tak a ted to porovnejme.
Na zaklade takovych pozadavku musi nutne vyjit, ze Windows NT
je nepouzitelny system, ktery ma co dohanet a vse se jim komplikuje.

Rikate, ze se na to divam jednostrane? Ano, ale to prece nebudeme
nikomu rikat.:-).

Linux samozrejem neni jedinecny zazrak. O tom jsem nejen ja
v teto konferenci napsal jiz mnoho :), ale podivejme se treba na argument o
podpore 2GB RAM. Svym zpusobem i ten mluvi proti Windows NT
Zkuste si odpovedet na otazku:

- kolik jste videli pocitacu s vice jak 2 GB RAM?
- a kolik jich bylo na platforme PC, kterou jedinou MS slusne podporuje

:-)

--
S pozdravem
   Petr Snajdr