Instalace pod kontrolou (Was: Re: Zacatek??????)

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Sobota Únor 12 12:51:58 CET 2000

PK <dok13 na bigfoot.com> píše v diskusním
příspěvku:00021211423600.00603 na dok13...

> me se neprepisou, budou v /lib/modules/2.2.14 namisto
/lib/modules/2.2.12-20,
> (vsechno mam oznacene jako neco-2.2.14, bzimage, system.map) ...  ale
nevim jak
> je nainstaluju, pouhe prekopirovani asi nestaci, nebo jo?

Pokud jste zatim nic nemenil v /boot a /etc/lilo.conf tak muzete pouzit
misto "make bzImage" "make bzlilo" a uz nemusite nic upravovat. V tomto
pripade bych Vam vsak doporucil nejdrive jadro vyzkouset z diskety tedy
"make bzdisk". Jinak pokud by Vas opravdu zajimalo jak to rucne
"nainstalovat" pak musite editovat soubor /etc/lilo.conf a nakonec (na to
nezapomente) prikaz "lilo" zapise zmeny.

Dale viz man lilo.conf, man lilo

S pozdravem

Mila Kuchta