Jak přemapovat Pause na Shift v XFree na Linuxu?

Milan Zamazal pdm na seznam.cz
Sobota Únor 12 22:34:26 CET 2000

Mám XFree86 3.3.6 na Linuxu a pokouším se prostřednictvím klávesové mapy
zaváděné přes xkbsel přemapovat klávesu Pause na levý Shift, bohužel bez
úspěchu.

Všechny jiné klávesy, které jsem zkoušel, s výjimkou PrintScreen, na
levý Shift bez problémů přemapovat jdou.  Stejně tak funguje přemapování
Pause na skoro cokoliv, co není nějaký druh shiftu (Shift, Meta,
Hyper, ...).

Neví někdo, čím jsou klávesy Pause a PrintScreen tak specifické, že je
nelze použít jako Shift, a jak tento problém obejít?

Děkuji za jakoukoliv radu.

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell