ADMIN: Archiv konference jako .tgz

Miroslav Zidek mizi na iol.cz
Neděle Únor 13 19:51:30 CET 2000

Dne 11 Feb 2000 14:00:02 +0100, Jan Kasprzak napsal:
> Dj ZAP wrote:
> : Ja si myslim, ze je to napad velice dobry. Davam jednoznacne hlas ANO. Ne
> : kazdy ma pevnou linku a muze si dovolit stahovat 300 mailu denne.
> :
> 	Pro tyto lidi existuje digest. Nebo jinak: Pokud si nekdo nemuze
> dovolit stahovat 300 mailu denne (konference jich ma ve skutecnosti denne
> okolo 100), jak by si mohl dovolit tyto maily stahovat v taru a ne
> pres (treba) pop-3?
To ano, ale existuje spousta downloaderu, ktere umozni nahrat prislusny
soubor nanekolikrat (resume). To je konkretne muj pripad. I s digestem
jsem se nevesel do limitu impulsu pro pripojeni. Ale treba napetkrat si
stahnu 1-2 MB archivu. Takze bych se za ten archiv take primlouval.

Zdraví Mirek

mailto: mizi na iol.cz
/charset: iso-8859-2/
web: http://web.telecom.cz/mizi/