Soffice a cesky tisk

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Únor 14 00:48:33 CET 2000

On Fri, 11 Feb 2000, Michal Weinfurtner wrote:

> Zdravim
>
> Mam problem s tiskem ze Staroffice 5.1 na Linuxu. Po te co jsem provedl
> pocestujici upravy mi vse funguje bezvadne az na tisk. Pri tisku se
> generuje postscriptovy kod s chybou ( na pozadani muzu poslat ).
> Pouzivam na cesky tisk generic printer a ogonkify -SO -CT . Nedeje se
> tak pokazde ale jen asi z 99 % pozadavku na tisk.
> Setkal jste se nekdo s takovym problemem ?

Setkal jsem se s nim a uspesne vyresil. Teda spise obesel...

U instalace SO 5.1 pri instalaci tiskarny tisk chodi naprosto v pohode. Po
lokalizaci SO to delalo presne ty problemy, co popisujete. Instaloval jsem
podporu pro Epson inkoustovou tiskarnu, ktera mela nejaky pribuzny model
primo v menu.

Takze chyba je nekde v tom pocestovacim skriptu, pripadne v te knihovne,
nepatral jsem po tom, protoze staci uplne jednoduse pro vytisteni
dokumentu nastartovat SO BEZ lokalizacni upravy. Pak to tiskne uplne
krasne vcetne ceskeho textu, ktery jsem si pred tim napsal.

Neresi to sice problem, ale na druhou stranu je mene caste tisk dokumentu
nez jeho uprava, takze to ukonceni a nastartovani pro tisk se da prezit.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |