kontrola vyberu balicku

Kurecka Radomir kurecka na fee.vutbr.cz
Pondělí Únor 14 06:41:56 CET 2000

On 14 Feb 2000, Radek Vybiral wrote:

> Odstranit RPM baliky bez poruseni zavislosti neni mozne. Tedy samozrejme
> bez volby --force. Takze pokud system povoli balik odinstalovat, tak na
> nej neni zadna zavislost a nicemu tedy neprekazi.
>
> R.V.

	Doslo k nedorozumeni - ja ty balicky samozrejme nainstalovane
nemam a ani instalovat nechci. Tu distribuci si vyrabim na jednom
oddile/partition disku. Proste jsem zkopiroval cele CD RH a smazal nektere
balicky vcetne odkazu na ne v RedHat/base/comps.
	Ted se mi jedna o to, jak zkontrolovat, ze jsem neodstranil
nektere balicky, ktere jsou potreba pro jine.
	Jedna moznost je nechat si vypsat u kazdeho balicku vsechny
zavislosti (rpm -qpl --requires balicek.rpm). To ale zpusobi vypsani nejen
balicku, ale predevsim souboru (knihoven apod.), ve kterych se velmi
spatne orientuje.
	Existuje nejaky nastroj, ktery by to umel sam? Instalacni program
to preci dela....

	Diky moc za pomoc.

		Radek