realaudio -> wav

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Únor 14 08:58:57 CET 2000

|  : potrebuji prevest realaudio do wavu. Realplayer, zda se, nic takoveho
|  : neumoznuje a nejaky jiny program jsem nenasel. Tak me napadlo, zda by
|  : neslo pod linuxem presmerovanim vystupu z realplay do 'neceho'
(namisto
|  : /dev/dsp) a to 'neco' by z toho udelalo wav. Je to realne? Co se
vlastne
|  : posila do /dev/dsp?
|
| je to uplne realne, ja som raz potreboval odchytit zvukovy vystup z
vmware,
| vymazal som /dev/dsp, urobil prazny subor /dev/dsp, pustil vmware a
> [...]
:-),

pouze pro wokna: ra2wav nebo novejsi streambox ripper (uni i ra->mp3).
Streambox je lepsi, ale prevede jen 10 souboru a pak mate navzdy smulu
(nechodil ani po prohozeni registru pred/po spusteni, asi nechava nejake
bobky na disku). Ra2wav mel nejaka nepouzitelna casova omezeni,  myslim ze
30 vterin. Kdyz si je koupite za docela dost $$, tak budou samozrejme
fungovat...

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications