Gcc nefunguje

Miroslav Jezbera jezberam na alpha.inf.upol.cz
Pondělí Únor 14 09:55:42 CET 2000

Pouzivam RedHat 6.0 a nyni mi prestal fungovat gcc. Zjistil jsem v cem je
problem, ale nepodarilo se me ho odstranit.
1. gcc nevi kde ma hledat hlavickove soubory (zatim to resim pomoci
argumentu -I/cesta)
2. linker nevi kde ma crt1.o a crti.0 ( a mozna dalsi) , hleda je v /lib,
ale ma je v /usr/i386-glibc20-linux/lib .
Da se to nastavit pomoci nejakych promenych v systemu? Hledal jsem v
manualovych strankach, par promennych jsem nasel, ale po nastaveni to
nefungovalo stejne.

P.S.: Funguje u gcc prepinac -lchecker ?

Miroslav Jezbera
student Univerzity Palackeho v Olomouci

Posilejte to prosim na moji adresu, v tuto chvili nejsem clenem Vasi
konference.