Pomuze mi SAMBA ?

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Pondělí Únor 14 09:44:48 CET 2000

Peter Cernoch <pcernoch na imc.cas.cz> wrote:
 : Preji hezky den.

 : Casto se tady mluvi o sambe ktera umoznuje propojit pocitace
 : v heterogenni siti Linux / WinXX.
 : Prakticky nic o ni zatim nevim proto chci  nejdrive poradit :

 : Umozni mi samba posilat data z meho stroje s Linuxem na tiskarnu pripojenou
 : ke stroji s WinNT ?

Ano

 : Jestli tento problem nekdo nahodou resil (a vyresil ?), muze se mi ozvat
 : a prispet mi radou / odkazem ?

Ja to mam pre win98, ale to by v principe malo byt to iste.
Bolo to vcelku bez problemov... mozem poslat moje konfiguracne subory (aj
ked som niektore veci riesil trocha netradicne...)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |