divny IP accounting

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Pondělí Únor 14 11:46:17 CET 2000

Dobry den,

 nedavno jsem spustil IP accouning na lince (waveLAn pojitko) ze serveru
ven do internetu. Ke sledovani pouzivam ipac* skripty.

ALE zda se mi, ze to pocita kraviny. Protoze treba vcera(nedele
13.2.2000) to hlasilo kolem 240 MB dat na vstupu v HTTPaFTP protokolu
(pravidlo Http+Ftp|in|eth1|tcp|0/0 80 ftp ftp-data 8080|195.146.118.17).
Nejzajimavejsi na tom je, ze zadny FTP prenos v logu neni a nevim jak by
se mohlo prenest po Httt takovy objem dat ...

MAte nekdo podobnou zkusenost, nebo jsem jen ja ten blbej a neumim to
nakonfigurovat ??

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...