Instalace RedHat-u na Alphu za peníze

V.T.Marvin csst na iol.cz
Pondělí Únor 14 11:25:32 CET 2000

Dobrý den,

mám takový nesmělý dotaz. Extuje u nás nějaká firma, která je schopná udělat
instalaci RedHat-u na Alphu - včetně konfigurace a budoucí systémové podpory
(v případě zhroucení apod.) Ta Alpha by měla být podle Compaq-u Linux ready.
Compaq samotný nemá zájem (není schopen) instalaci provést (nemají to prý v
nabídce/ceníku/nebo co...)
Možná bych si na to troufnul i sám, ale jde tu také o tu podporu do
budoucna. Je tu někdo kdo by byl schopen to udělat za peníze? + placená
podpora do budoucna? Zkoušel jsem chvíli hledat na inetu, ale výsledky
veskrze negativní...

díky za případné ohlasy...

M.