JOKE: Co kdyz clovek zapomene heslo do NT ?

Jiri Zach zach na teranet.cz
Pondělí Únor 14 12:53:23 CET 2000

Apropos, hloupa otazka, ale kdysi v pocatcich meho koketovani s linuxem
jsem zapomel heslo pro roota (jineho uzivatele jsem nemel), po case jsem si
nej sice vzpomel, ale otazku, jak z toho ven pokud bych si nevzpomel, jsem
si do dnesniho dne nezopdpovedel. Vim, ze to jde ale zatim jsem to kikde
nehledal.

Jak na to ?