JOKE: Co kdyz clovek zapomene heslo do NT ?

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Únor 14 13:16:51 CET 2000

On Mon, 14 Feb 2000, Marek Blasko wrote:

> [...]

U tech shadow: muzete tam treba opsat zasifrovane heslo z jineho stroje, nebo
od zivatele u ktereho to heslo znate (nebo tam jde nenapsat nic? - co na to
pamka pokud je heslo prazdne?)

> alebo nabehnut do single modu a modlit sa ze nemate zaheslovane lilo alebo
> upraveni init 1 a potom podla vysie uvedeneho iked ja bi som to urobil takto ;)
>
> boot to single
>
> # passwd
> type you new pasword: novy pasword

 Opravdu u vsech distribuci (standardne) single mod nechce heslo?
(Myslim, ze uz to tu nekdy bylo - vice ude asi v archivu).

							Karel