Instalace pod kontrolou (flame)

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Pondělí Únor 14 13:32:30 CET 2000

On Mon, Feb 14, 2000 at 07:47:35AM +0000, uhlar na fantomas.sk wrote:
> Vaclav Stepan <w na linux.fjfi.cvut.cz> wrote:
> -> ``Kasta kouzelniku???''
> -> ``At uzivatele zustanou dostatecne nevzdelani, aby potrebovali odborniky na IT?''
>
> ale hovno. Opravujete si doma pracku sam ? instalujete si do auta sam
> poplasne zariadenie ?

Nemam auto, pracku ani poplasne zarizeni :-)

> NEch uzivatelia vedia s pocitacmi robit ak chcu, nech sa to naucia. ale je
> ko.ot ten kto sa im snazi nabulikat ze si vsetok software mozu instalovat a
> spravovat sami. Vsak viete koho myslim ?

Vim. Jenze on taky instalaci a konfiguraci jejich software pro lokalni
stanici takrka kazdy uzivatel zvladne...
Obavam se, ze sice (a s vyhodou) muzete v podniku pouzit centralni spravu
(nebo jeste lepe treba SunRAY) a uzivatele od vseho toho odstinit, ale
nikoliv v domacnostech a malych firmach. Mam za to, ze alespon tam to vzdy
vyhraje system, ktery dotycny zvladne spravovat sam a bez vetsich znalosti
(resp. na kterem pokud mozno neni co spravovat) (jako je treba MacOS).

Pekny den

--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz