JOKE: Co kdyz clovek zapomene heslo do NT ?

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Pondělí Únor 14 13:35:34 CET 2000

Opsani hesla nezabere, zkousel jsem nastavit na dva ruzne uzivatele stejne
heslo a dopadlo to jinak. Nevim to jiste, ale podle me jako jeden z
derivatoru hash funkce vstupuje bud jmeno uzivatele a nebo UID a nebo oboji
:-))

>  Opravdu u vsech distribuci (standardne) single mod nechce heslo?
> (Myslim, ze uz to tu nekdy bylo - vice ude asi v archivu).
Uz se resilo, jak ho zabezpecit, ale kazdopadne bude fungovat namountovani
mimo root a editace.

Honza