|* RedHat Linux - Koupim *|

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Pondělí Únor 14 14:10:46 CET 2000

Michal Bozon wrote:

> Proda nekdo *levne* kopii kompletni distribuce nejnovejsi verze RedHat
> Linux (i s aplikacema - je to myslim 6CD)? Mam pocit, ze se Linux ma sirit
> zdarma, ale nekde jsem videl tech 6CD asi za 700Kc, tak mam pocit,
> ze natom nekdo pekne vydelava, nebo se pletu?

Nepletete. Kvalitni CD medium stoji 60Kc, a hotove prodate za
700/6=116.66 Kc.

Naklady na zakoupeni vypalovacky jsou 5000 Kc, rekneme ze s ni vypalite
500 CD nez vam odejde do srotu, to mame 10 Kc na jedno CD. Takze fyzicke
naklady jsou 70 Kc na CD. Postovne/balne/dobirka na 6CD muze byt 60Kc,
cili zase 10 Kc na 1 CD. To mame 80 Kc naklady na jedno CD.

Vyroba jednoho CD trva i s pripravou minimalne 15 minut, tedy 4 CD za
hodinu. Jestlize "zisk" na jednom CD cini 36.66 Kc, tak si vydelate 146
Kc na hodinu.

Pochopitelne jsem vynechal dalsi naklady, jako nutnost stahovat aktualni
obraz distribuci RedHat, SuSE, Debian (podle prani zakaznika), cili
naklady na Internet... nutnost udrzovat si dobre znalosti v Linuxu (cas
ktery stravite studiem dokumentace, penize ktere zaplatite za pripojeni
k internetu).

Takze pokud si myslite ze to stoji za to, kupte si vypalovacku a hrrrr
do vykoristovani.

--
Milos Prudek