|* RedHat Linux - Koupim *|

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Pondělí Únor 14 14:20:31 CET 2000

To co se nize pise plati pro pripad, ze CD je vypalovane.
Pokud se nemylim, tak 6 disku RH je LISOVANYCH,
coz stavi cenu ponekud jinam, a silne to zavisi na nakladu.
Vetsi cast ceny totiz predstavuje vyroba matrice, a kdyz je ta hotova,
tak uz je vyrobni  cena asi tak 10 Kc + amortizace matrice
(cena matrice/ naklad).

--
Ing. Jaroslav Kodet
Nextel Praha