JOKE: Co kdyz clovek zapomene heslo do NT ?

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Pondělí Únor 14 14:59:36 CET 2000

IMHO http://l0pht.com a produkt se jmenuje L0pht Crack, byval k dispozici na
(tusim) 15 dni jako shareware a dokazal odchytavat hesla po siti (hash code
z Win9x a z NT, u kterych to nebylo zakazane) a rozlousknul mi za 5 dni na P
MMX 200 MHz heslo obsahujici cislo, #, velka i mala pismena o delce 13 znaku
:-))))
8 znaku to louskalo asi tak den (pismena a cislice)
Nejkouzelnejsi bylo, ze to louskalo postupne pismenko po pismenku od konce
retezce :-))))))

Honza