JOKE: Co kdyz clovek zapomene heslo do NT ?

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Pondělí Únor 14 14:58:17 CET 2000

> offtopic
>
> Nerekl bych ze tohle svedci proti Windows NT. Do Linuxu se dostanete
> mnohem snaze. Staci mit bootovaci disketu.

Osobne si myslim ze kdyz se clovek fyzicky dostane k jakemukoliv systemu stava
se jeho neomezemym panem po chvilce. Pokud vi co ma udelat a jak. Samozrejme i v
NT existuje utilitka kterou spustite nad SAM databazi a ona setne Adminovy heslo
a je to asi 1000krat jednodussi nez v popisovanem postupu.
Proto kdyz probihaji audity bezpecnostich systemu tak renomovane firmy delaji i
takove pokusy ze se snazi odnest fyzicky server,disky apod. :))) Cetl jsem kdysi
clanek na podobne tema a IBM.

                                                                            Bye
Sam