Pomuze mi SAMBA ?

Pondělí Únor 14 14:55:36 CET 2000

Peter Cernoch (pcernoch na imc.cas.cz) wrote:
: Preji hezky den.
:
: Casto se tady mluvi o sambe ktera umoznuje propojit pocitace
: v heterogenni siti Linux / WinXX.
: Prakticky nic o ni zatim nevim proto chci  nejdrive poradit :
:
: Umozni mi samba posilat data z meho stroje s Linuxem na tiskarnu pripojenou
: ke stroji s WinNT ?
:
: Jestli tento problem nekdo nahodou resil (a vyresil ?), muze se mi ozvat
: a prispet mi radou / odkazem ?

Fungovalo mi to na prvni pokus s RedHatem. Staci si spustit printool,
naklikat ze tiskarna je pripojena k pocitaci s windows (nezalezi na tom
zda 95/98/NT), zadat prislusne informace do formulare a je to. Samo
to nastavi potrebne veci. Pouziva to programek smbclient z baliku Samba.

Leos Bitto