Existuje postovni klient podporujici elektronicke podpisy?

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Pondělí Únor 14 14:57:30 CET 2000

Petr Novotny wrote:

> Samotne PGP tim, ze obsahuje i Idea, je omezeno na nekomercni
> pouziti a za komercni se plati $$$.

To nie je hlavny problem.

PGP nema ziadnu vybudovanu PKI. Naco mi je kluc "Janka Hraska", ktory
podpisal "Durko Misko", ked ani jedneho z nich nepoznam.

odhadujem ze 90% klucov na klucovych serveroch PGP su podpisane len sami
sebou.

To je mi potom uz len bezpecnost :-)

> RSA je stale jeste patentovano RSA Inc. Patent vyprsi nekdy letos,
> pak se mozna dost uvidi... Protoze az zacnou Americani opravdu
> podpisy/sofry pouzivat, tak je bude svet nasledovat. (Chci tim rict,
> ze az bude "neco jako" PGP v Outlooku primo od vyrobce, tak to
> zacnou lidi brat vazne.)

To tam uz je par rokov, vola sa to S/MIME :-)

--
                              Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.