Dychavicny server s Athlonem

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Únor 14 17:56:04 CET 2000

On 14/02/2000, Pavel Kankovsky wrote:

> A co se takhle podivat, co na te siti chodi?

Celkem nic zvlastniho. Hlavne jsem si ted uz jisty, ze tim to nebylo,
protoze behem vikendu to pak pohodlne utahlo PII 266. Jenze to zase
nestaci ve spicce, takze jsme ted v mizerne situaci. Stary strep to
nezvlada a nove vnitrnosti se ted testuji nekde u dodavatele :(

> Use the Source, Luke. :)

Pry to je zacykleni, kdyz se projizdi kruhovy seznam prichozich bufferu
a nenajde se jeho logicke ukonceni (tedy je plny).

> V nekterych krajnich stavech jsou udaje o spotrebe casu CPU dost
> nespolehlive.

No jo, to se ale potom dost blbe zjistuje, co se deje :(

S pozdravem