xkbcomp error

Pondělí Únor 14 19:04:49 CET 2000

On Mon, 14 Feb 2000, Frantisek Repkovsky wrote:

> Pri starte xservera (ako user, ked spustam ako root tak je to OK) dostavam
> chybnu hlasku
>
> The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp) reports:
> Errors from xkbcomp are not fatal to the X server
> Couldn't load XKB keymap, falling back to pre-XKB keymap

chybove hlasky o xkbcomp bohuzel nepatri k tem srozumitelnejsim
(bohuzel to same lze rici i o kodu...kdybych sveho casu kod pochopil, tak
jsem generovani tech hlasek predelal, ale misto toho mne to prestalo
bavit)

vypada to na nejaky problem s /usr/X11/lib/X11/xkb/geometry/* (snad pc),
zkuste pokusne pouzit soubory z jine verze, a kdyz to bude fungovat, tak
porovnat rozdily