distribucia pre pocitac so 4MB RAM

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Úterý Únor 15 09:34:20 CET 2000

Leos Bitto wrote:

> Jaroslav Brandis (comcotto na savba.sk) wrote:
> : Zdravim ...
> :
> : Potreboval by som surne nejaku distribuciu linuxu, ktora bude schopna bezat
> : na 386-40Mhz a 4MB RAM a je ochotna fungovat aj z disku 41MB a zaroven ma v
> : sebe podporu kariet ne2000 a 3c509 a bola by ochotna robit obycajny router
> : so statickymi zaznamami asi pre 15 pocitacov. Uz som poskusal vselico mozne
> : ale nic mi neslo.
> :
> : Poradi niekto ?

> [...]

RH4.2 ne - je mozno jej na takovem stroji provozovat, ale
na instalaci je to slabe :-(
Navic minimalni potrebne misto je kolem 60 MB, da se samozrejme
uz behem instalaci mazat a mazat, ale bez tohoto postupu
je RH4.1 na 40MB nenainstalovatelny.

Ale pak uz jede pekne.
Mam takove podobne dva :-)

Petr Bravenec