distribucia pre pocitac so 4MB RAM

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Úterý Únor 15 09:57:56 CET 2000

Jaroslav Brandis <comcotto na savba.sk> wrote:
 : Zdravim ...

 : Potreboval by som surne nejaku distribuciu linuxu, ktora bude schopna bezat
 : na 386-40Mhz a 4MB RAM a je ochotna fungovat aj z disku 41MB a zaroven ma v
 : sebe podporu kariet ne2000 a 3c509 a bola by ochotna robit obycajny router
 : so statickymi zaznamami asi pre 15 pocitacov. Uz som poskusal vselico mozne
 : ale nic mi neslo.

 : Poradi niekto ?

Uz som to parkrat pisal do konferencie....
starsi debian (slink) - ale treba priebezne pocas instalacie mazat dokumentaciu,
pripadne si postavit vlastnu distribuciu
alebo linux router ci nejaku podobnu minidistribuciu

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |