Neviditelnost v siti (Mars)

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Únor 15 12:37:11 CET 2000

Mate pustenu iba internu siet.
V nastaveni je nieco ako:

cislo  0x(cislo siete) interface protokol
takze skuste
vselijake automatiky a ine veci vyhodit a dat tam
cislo 0x01  eth0 802.3

cat /proc/net/ipx_route
- tam by mali byt jedna alebo dve siete (interna a normalna)

cat /proc/net/ipx_interfaces
- tam by mali polozky ako interna siet a normalna siet s protokolom 802.3

Toto vsetko funguje aj ked su na sieti ine novelly a kazdy inej verzie.
---
Ja mam ale iny problem. mars dodany v rh6.1 si nakonfigurujem a vsetko sa
zda okej.

1.uzivatel sa pripoji
2. vylistuje si obsah adresara
3. skoci do hlavneho adresara
4. da vypis adresara a v tom momente nastane panic a vykopne ho

V nastaveni prav to nie je, skusil som vsetko mozne co sa dalo.

Zaujimave je ze minule som si to skompiloval a bezalo to okej.
PO novom nainstalovani rh6.1 uz mi kompilacia zhavaruje na vselijakych
erroroch ohladne *.c suborov.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }