distribucia pre pocitac so 4MB RAM

Úterý Únor 15 12:44:49 CET 2000

Jaroslav Brandis <comcotto na savba.sk> wrote:
-> Potreboval by som surne nejaku distribuciu linuxu, ktora bude schopna bezat
-> na 386-40Mhz a 4MB RAM a je ochotna fungovat aj z disku 41MB a zaroven ma v
-> sebe podporu kariet ne2000 a 3c509 a bola by ochotna robit obycajny router
-> so statickymi zaznamami asi pre 15 pocitacov. Uz som poskusal vselico mozne
-> ale nic mi neslo.

imho by mala ist minimalna verzia lubovolnej distribucie, vzhladom na to ze
som debianista odporucim skusit najprv debian, nainstalovat zakladny system,
potom vymazat vsetko nedolezite a niekde na inom pocitaci pripravit jadro
specialne per ten pocitac. Teoreticky by stacila aj polovica RAM lenze potom
by to velmi pomaly bootovalo a konfigurovalo sa. Odkial ste ? skusil by som
to urobit... len kvoli treningu... :)
 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 Enter any 12-digit prime number to continue.