formatovani ZIP diskety, BEEP v Linuxu

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Úterý Únor 15 14:26:15 CET 2000

> mkfs.ext2 /dev/sda4
> za predpokladu, ze /dev/sda je ZIP a je dodrzena konvence, ze

Jednou se mi nejak stalo, ze formatovani zipky pod linuxem na ext2
nejak nedopadlo dobre, a zipka je k nepouziti. Nejde ani naformatovat
zpet na dodovsky format. Zkousel jsem to napriklad z M$Win primo
utilitama dodanyma k  mechanice a bez vysledku. Cele formatovani
probehne, oznami, ze na diskete je 100 mega mista a zadny vadny
sektor, ale pokud ji chci nacist, dostanu hlaseni, ze neni
naformatovana...... Kolotoc se porad opakuje. Vite nekdo jak takovou
disketu opravit? Znovu pod linuxem udelat jiny filesystem? Jaky?

Vladimir