ultra rychlo bootujuca masina

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Únor 15 15:28:08 CET 2000

On Tue, 15 Feb 2000 tief na hit.sk wrote:

> no prave preto ze je stabilny ho tam chcem dat :-)
> ale proste ta konkretna situacia vyzaduje aby bootoval
> zrovnatelne s dosom :-(((
> keby bolo po mojom dam tam athlona zo zaloznym zdrojom :-))))
> ale proste je taka situacia ze to tak potrebujem

Kdyz date jako lilo parametr init=/bin/bash" tak se Vam jen rozbali a
nahodi kernel , pripoji / ro a spusti bash . Akorat nemate spusteny
init, neprobehnout init a rc skripty atd. To co takhle ziskate
muzete srovnavat s natazenim DOSu po command.com. Jakmile bude pos
DOSem instalovany dalsi soft (aka CD, ZIP) tak se doba startu patricne
natahuje zrovna jako kdyz na linuxu nabihaji rc skripty.