SQUID pres firewall

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Úterý Únor 15 20:06:56 CET 2000

> Ten ftp dotaz ven odchazi (na ftp.linux.cz :),
> ale zpatky se to snazi jit na port(y) postupne:
> 2941, 3001, 2679, ...

No nejsem odbornik, ale odbornik co jsem ho tu mel mi rekl,
ze muzu v ipchains povolit vsechno co jde na porty 1024 a vyse
protoze tam se presouvaji prave spojeni, ktere jsou navazana z
meho popudu. Takze FTP sice navaze na portu 21, ale vlastni
prenos potom probiha na nekterem z volnych portu nahore.

                              Vladimir Fux
                              e-mail:  fux na infoline.cz
                              HTTP: www.infoline.cz
                              tel/fax: 05 - 41 59 25 53
                              mobil:   0602 - 542 352
                              mobil SMS: 00420602542352 na sms.eurotel.cz
                              ICQ: 17177399

ERROR 009 - Mouse is hungry. Insert chesse
in drive A: and press ENTER when  ready !