konfigurácia x-windows

Miroslav Petricek mpe na atlas.cz
Úterý Únor 15 18:48:28 CET 2000

"Stanislav Paška" wrote:

> Mám grafickú kartu Video Excel RIVA TNT 16Mb so zbernicou AGP. Ani za svet
> nemôžem nakonfigurovať x-windows. Po spustení sa mi vždy nastaví rozlíšenie
> 320 na 200 (a keď mám nastavenú väčšiu virtuálnu obrazovku ešte je to aj
> rozbité). S predchádzajúcou kartou (S3 Virge) som takéto problémy nemal,
> podarilo sa mi to nakonfigurovať hne)d na prvý krát...
> Mohli by ste mi niekto poradiť?

Jaky XServer pouzivate ?
Pro vasi kartu potrebujete XF86_SVGA, nejlepe posledni (3.3.6) verze.
Pokud pouzivate distribuci RedHat, tak muzete grafickou kartu
konfigurovat pomoci utility Xconfigurator.

Pokud vam nebezi vice nez 320x200, pak pravdepodobne pouzivate server
XF86_VGA16, nebo starsi verzi XF86_SVGA, ktera jeste Rivu nezna.

--
/*
  . Miroslav Petricek  mpe na atlas.cz   .