rpm databaze z cestiny do anglictiny

Vaclav Rehak vrehak na seznam.cz
Úterý Únor 15 23:50:02 CET 2000

Dobry den,

potreboval bych poradit s mensim problemem.
Pri instalaci RH 6.1cz jsem zvolil cestinu a baliky
se mi nainstalovali do kategorii s ceskymi nazvy (aplikace, vyvojove
prostredky,...). RPMka, ktera jsem si stahl z netu jsou pod anglickymi
nazvy, takze v tom mam jistou schizofrenii. Jeste sem zapomel napsat,
ze pouzivam gnorpm. Navic normalne mam nastaveno LC_MESSAGES=en_US
a potom vubec nejsou videt baliky v ceskych kategoriich (pomuze
nastavit LC_MESSAGES na cs_CZ).
Zkratka bych potreboval nastavit to tak, aby tam byly pouze anglictina.

Dekuji za rady

--
Washeck
Vaclav Rehak (Va'clav R^eha'k)