rozdeleni disku

Jozef NOVIKMEC novikmec na intrak.tuke.sk
Středa Únor 16 11:51:43 CET 2000

On Wed, 16 Feb 2000, [iso-8859-2] Petr Šafrata wrote:

> Zdravim,
>
> chystam se instalovat RedHat 6.1 Cz jako internetovy server (www,posta,firewall atd.)
> Mam dva 6GB diky, 64 RAM. V prirucce k instalaci jsem se docetl ze je dobrerozdelit disk na vice partition asi takto:
> 64 MB swap
> 16 MB /boot
> 256 MB /
> 256 MB /var
> min 512 /home
> min 512 /usr

Ak to bude zatazenejsi server tak by som tam dal viac swapu a aj ostatne
particie by som zvacsil.
Co sa tyka delenia, tak zom za vsetkymi desiatimi. Minule som musel tvrdo
resetovat a mal som skaredo posahanu /. Musel som sice preinstalovat ale
chvalabohu ostatne particie boli v poriadku.

> Je vhodne takto disk clenit?????? Jake jsou vase zkusenosti? >
> Jak vhodne nastavit mirror, aby pri odchodu disku byl shopny najet bez nove instalace z mirror disku. Da se v Linuxu na jeden disk mirrorovat vice partition
>
> Dekuji za reakce
>
> safrata na cml.cz

		S pozdravom

				|<mec