Jak zablokovat ping -f ?

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Únor 16 13:00:09 CET 2000

On Wed, Feb 16, 2000 at 10:43:13AM +0100, Jaroslav Cibulka wrote:

> ...a rootem muze byt na sve masine kazdy (staci bootnout z
> diskety;-))  - takz eto asi neni to spravne orechove :-)
>
> JaCi

Hmm. Urcite muzete u sebe zablokovat ICMP ping-request pakety pres ipchains:

ipchains -I input -t icmp -s $ANYWHERE 0 -d $MYIP -j DENY

ale nevim, jestli to je to co hledate. Zaplaveni lokalniho useku (na jednom
hubu) takhle stejne nezabranite. Prijde mi, ze tady neni reseni chytat
pakety, ale chytat ty uzivatele.

Pekny den

--
Vaclav Stepan