distribucia pre pocitac so 4MB RAM

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Středa Únor 16 10:55:55 CET 2000

Pavel Janik ml. <Pavel.Janik na inet.cz> wrote:
 :    From: Jaroslav Brandis <comcotto na savba.sk>
 :    Date: Tue, 15 Feb 2000 07:08:47 +0100 (MET)

 : Zdravím,

 :    > Potreboval by som surne nejaku distribuciu linuxu, ktora bude schopna bezat
 :    > na 386-40Mhz a 4MB RAM a je ochotna fungovat aj z disku 41MB a zaroven ma v
 :    > sebe podporu kariet ne2000 a 3c509 a bola by ochotna robit obycajny router
 :    > so statickymi zaznamami asi pre 15 pocitacov. Uz som poskusal vselico mozne
 :    > ale nic mi neslo.

 : je podmínkou využití toho disku? Pokud ne, doporučuji distribuci DLX případně
 : již zmiňovaný LinuxRouter.

No vyuzit disk asi bude treba... niekde je treba swapovat, a linuxrouter
bezi z ramdisku, co pri 4MB RAM asi nebude stastne riesenie....

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |