=?X-UNKNOWN?Q?Re=3A_Znovu_=E8e=B9_tina_v_Netscape?=

tief na hit.sk tief na hit.sk
Středa Únor 16 13:25:42 CET 2000

nepouzivam ziadne pridavne kniznice ani nic podobne
netscape je original, cestinu/slovencinu zapinam
cez :

setxkbmap czsk -variant sk_us_qwerty

len som musel vyhodit na zaciatku vsetky latin1 fonty.
potom som ich podla potreby znova pridaval ale pod inymi
nazvami.
zatial to bezi :-)))

----
Matus 'TiEF' Martinak