Chybny pristup na ftp.fi.muni.cz ?

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Únor 16 13:33:16 CET 2000

> -> .... a pak uz to jenom stoji. Na disku se vytvori soubor nulove delky
> -> a nijak nepribyva.
>
> a ked skonci prenos ? alebo ma problem skoncit ?

Neskonci. Proste to stoji.

> skuste zapnut hash, debug, reinstalovat FTP...

V tom ftp IMHO problem nebude. Jednak to driv chodilo bez chyb,  z
jinych ftp serveru slape dobre i ted a uplne stejne se chovaji i
stanice na nasi siti. Zkusil jsem to primo na fw, abych vyloucil
chybu v maskarade nebo necem podobnem.

Asi bude fakt problem s temi starymi zaznamy v DNS. Jenom mi neni
jasne, jakto, ze se se mnou ten server normalne bavi (ma prece dost
striktni pozadavky na spravnost DNS zaznamu ??) a data nikde. Pritom
logovani paketu ukazuje, ze z te adresu nejake pakety z portu 20
prichazeji ...

Mozna se to zlepsi, az vyhnijou stare DNS zaznamy.

Diky vsem.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s