xfree86 & Cirrus Logic

Marian Schubert maio na stoupa.sh.cvut.cz
Středa Únor 16 16:06:14 CET 2000

Tomas Kubin wrote:

> Dobry den.
> Zadam o radu zkusenejsi uzivatele, nebot se mi nepodarilo rozchodit
> XWindows s grafickou kartou CL-GD7548 (na notebooku Compaq Armada 4100).
> Zajimave je, ze po spusteni XF86Setup grafika nabehne (server VGA16).
> Pokud ponecham v konfiguraci server VGA16 konfigurace skonci v poradku,
> ale X se nepodari spustit (not valid mode clock). Pokud zmenim server na
> SVGA X nabehnou, ale display je necitelny. Po ukonceni X se take rozhodi
> textovy mod tak, ze se text posune doprava a zdeformuje. Ma s tim nekdo
> nejake zkusenosti?
> [...]

Ja som to rozbehal na svojej armade 4100 s tou grafikou bez nejakych
vacsich
problemov. Editoval som rovno XF86Config ale cez XF86Setup by to malo
ist
tiez v pohode. Skus nastavit ako monitor ten najslabsi (VGA 640x480).
potom editni XF86Config a nastav:
HorizSync       1-90
VertRefresh     1-120
neni to to prave orechove ale s podobnym nastavenim mi to myslim beha.
Teraz mam notebook doma takze nemozem poslat rovno konfigurak.
Dufam ze to rozbehas, ak nie tak sa ozvy.

							maio

PS: hlavne tam povol len 8bit mody lebo vyssie ten display nezvlada