zaznamnik na voice modeme

bod_varu bodvaru na miesto.sk
Středa Únor 16 19:03:42 CET 2000

zdravim

chcel by som si na linuxe urobit nieco ako zaznamnik, samozrejme ze s pouzitim modemu. voice modem mam. chcem sa spytat aky program by bolo najrozumnejsie pouzit na takuto vec. pokial by bolo mozne nieco nie velmi zlozite, netreba mi aby to malo 5000 funkcii, stacia mi len tie zakladne. popripade existuje nejaky front-end na vgetty ktory by bezal pod iXami ? ja som ho totiz skusal rozbehat "cez konzolu" ale bolo to na mna privela. alebo existuje nielkde na sieti aspon nejaky help, najlepsie v slovencine alebo cestine no moze byt aj po anglicky.

vdaka
   .~. bod_varu
   /\/\  bodvaru na miesto.sk
  //  \\  www.bodvaru.miesto.sk
 /(    )\ bod_varu na quios.com - sms, only 140 chars, message in subject
   ^``^
To kto vymyslel to, ze win95 sa koncia tlacitdlom start ?!