Samba 2.0.6 -- neni me videt na Win kompech

Marek Les marek na ryston.cz
Středa Únor 16 18:49:46 CET 2000

Rezac David wrote:

> Rad bych se zeptal, jeslti by mi nemohl nekdo cirou nahodou poradit v cem
> to je. Montovat nasdilene polozky ostatnich lidi (a i posilat zpravy) jim
> muzu.
> Ostatni me ovsem vubec nevidi :(
> Jde o jednoduchou ethernetovou sitku (nekolik pocitacu) bez DNS atd.
> IP adresu aspol mam nastavene stejne jako ve Win (a tam to samozrejme
> facha).

Mate uvedene v smb.conf netbios name ? Spuste si program testparm a
zkontrolujte nastaveni.
Potom zkuste ve Windows napsat "net view \\JMENO_SERVERU". Pokud bude
hlasit chybu, zkuste pridat ve Windows IP adresu toho linuxoveho serveru
do kolonky WINS server v nastaveni TCP/IP.
Zkontrolujte nastaveni jmena workgroupy.

Dobry step-by-step dokument na odhaleni problemu Samby je napr. na
http://www.instinct.org/samba/docs/DIAGNOSIS.html

--

Marek Les